Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een makelaarskantoor gespecialiseerd in de verhuur van woningen in en rondom Den Haag. Zij brengen huurder en verhuurder met elkaar in contact en kunnen zo de juiste match maken. Daarnaast houden zij zich bezig met het ontwikkelen en beheren van vastgoed en vastgoedbeleggingen.

Wanneer je bij onze opdrachtgever aan de slag gaat, kom je in een jong en ambitieus team terecht. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook veel ruimte voor gezelligheid. Iedere vrijdagmiddag wordt er met elkaar geborreld en succes worden gevierd met etentjes/uitjes. Er heerst een informele cultuur waar er volop ruimte is om jezelf te ontwikkelen.

Wat ga je doen?

Als verhuurassistent ben je de rechterhand van de makelaars. Je bent voor (potentiƫle) klanten het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als per mail. Je beantwoordt hun vragen en informeert hen over de (ver)huurmogelijkheden. Je houdt je ook bezig met agendabeheer en het ontvangen van klanten op kantoor. Je neemt de inschrijvingen van woningzoekenden in behandeling en zorgt ervoor dat alles op de juiste manier in de systemen wordt verwerkt.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van huurovereenkomsten. Je controleert de ingeleverde documenten van de kandidaat huurders en zorgt ervoor dat alles in orde is.Je helpt de makelaars met hun administratie waar nodig en staat in contact met de verhuurders, om na te gaan of alles naar wens verloopt en of zij nog meer objecten willen verhuren. Een zeer veelzijdige functie dus!

Gezocht profiel:

Wat krijg je hiervoor terug?