Administratief, Telefoniste / Receptioniste, Personeel en Organisatie

Receptioniste gezocht bij een payrollorganisatie

Solliciteer met account Solliciteer zonder account

Receptioniste gezocht bij een payrollorganisatie

Voor onze opdrachtgever, een jonge snelgroeiende payrollorganisatie, zijn wij op zoek naar een proactieve en enthousiaste receptioniste! In deze functie ben jij het visitekaartje van het bedrijf, en sta jij dagelijks in contact met verschillende klanten. Daarnaast wordt er van jou verwacht dat je gaat ondersteunen bij verschillende administratieve werkzaamheden, bijvoorbeeld met het aanmaken van contracten en werkgeversverklaringen. Ben jij op zoek naar een dynamische functie en wil jij doorgroeien binnen het HR-vakgebied? Dan is dit de functie voor jou!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een jonge en snelgroeiende payrollorganisatie gevestigd in Amsterdam. Zij vinden het belangrijk om kwaliteit te leveren. Klanten van onze opdrachtgever kiezen hen dan ook vanwege de betrouwbaarheid, de zeer goede service en de flexibele werkwijze. Werken bij onze opdrachtgever betekent werken in een team met een open en informele werksfeer. Er worden leuke uitjes en borreltjes georganiseerd, je bent echt onderdeel van het team!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als receptioniste ben jij het visitekaartje van de opdrachtgever! Dagelijks sta jij in contact met zowel klanten als kandidaten (telefonisch en via de mail), en weet jij vragen te beantwoorden over loonstroken, facturen en wet- en regelgeving. Daarnaast kun je verschillende administratieve werkzaamheden gaan uitvoeren. Je kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld het aanmaken of wijzigen van contracten en werkgeversverklaringen, het verwerken van loonbeslagen en het inschrijven van nieuwe werknemers. Ook krijg je verschillende office management taken (zoals bijvoorbeeld het plaatsen van bestellingen en het bijhouden van voorraden) en zorg je voor de ontvangst van klanten. Een zeer veelzijdige functie dus!

Gezocht profiel:

  • Minimaal een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Ervaring in klantcontact is een pre;
  • 32/40 uur per week beschikbaar;
  • Communicatief en vriendelijk;
  • Secuur en verantwoordelijk.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken bij een leuke, snelgroeiende organisatie;
  • Volop doorgroeimogelijkheden;
  • Leuke collega's;
  • Mogelijkheid om trainingen/cursussen te volgen;
  • Salaris van €2000-2300.

Solliciteer met account Solliciteer zonder account

Je moet ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Amsterdam
Functie
Administratief, Telefoniste / Receptioniste, Personeel en Organisatie
Tijd
Fulltime
Niveau
MBO, HBO/WO
Categorie
Startersfunctie
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Wij werken voor
Onder voorbehoud van alle rechten © 2019. Student Select B.V