Administratief, Advies / Staf / Beleid, Communicatie

Planner gezocht in Den Haag

Solliciteer met account Solliciteer zonder account

Planner gezocht in Den Haag

Voor onze opdrachtgever, een publieke dienstverlener die voor de overheid regelingen uitvoert, zijn wij op zoek naar een enthousiaste planner! In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het informeren van de sollicitanten, het inplannen van de sollicitatiegesprekken en voor het administratief ondersteunen van de recruiters. Ben jij een kei in plannen en laat jij altijd alles soepel verlopen? Ben jij per direct beschikbaar voor minimaal drie maanden (verlenging is mogelijk)? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Planner bij onze opdrachtgever ga jij een aantal recruiters en vacaturehouders ondersteunen met verschillende administratieve taken. Zo ben jij onder meer verantwoordelijk voor het agendabeheer van de recruiters, het inplannen van (sollicitatie)afspraken en voor het publiceren van vacatureteksten op diverse jobboards. Ook zorg jij ervoor dat HR-support voorzien is van de juiste informatie met betrekking tot opmaak van de arbeidsovereenkomsten.

Daarnaast ben jij als rechterhand van de recruiters ook verantwoordelijk voor het informeren van de (potentiële) kandidaten en zorg jij ervoor dat de sollicitatieprocedure vlot verloopt. Een zeer veelzijdige functie dus!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een klantgerichte publieke dienstverlener en staat voor de zorgvuldige uitvoering van overheidsregelingen en proactieve communicatie met klanten. Op verschillende wijze zijn zij dé verbindende schakel tussen klanten en overheid.

Wanneer je bij onze opdrachtgever aan de slag gaat, kom je in een open en ambitieus team terecht. Er wordt op een eerlijke manier met elkaar gecommuniceerd en iedereen wordt gemotiveerd om zijn/haar input te geven. Werken bij onze opdrachtgever betekent werken in een team met een open en informele werksfeer!

Gezocht profiel:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Administratieve en/of secretariële ervaring;
  • Proactieve houding;
  • Stressbestendig en daadkrachtig;
  • Ervaring met recruitment- en inhuurprocessen is een pré;
  • 36 uur per week beschikbaar;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Een leuke, uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid;
  • Jij hebt een afwisselend takenpakket;
  • Salarisindicatie van €2200,- tot €2500,- op basis van ervaring;
  • Mogelijkheid tot verlenging!

Solliciteer met account Solliciteer zonder account

Je moet ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Den Haag
Functie
Administratief, Advies / Staf / Beleid, Communicatie
Tijd
Parttime, Fulltime
Niveau
MBO, HBO/WO
Categorie
Startersfunctie, Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Wij werken voor
Onder voorbehoud van alle rechten © 2020. Student Select B.V