Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is in 1988 opgericht en gespecialiseerd in het aanbieden van verschillende field marketing diensten. Door onderzoek te doen naar de juiste doelgroep kunnen zij merkkeuze stimuleren via interactiemarketing en de aankoop van een product triggeren door POS optimalisatie. Zij houden zich onder meer bezig met instore en nearstore activatie, sampling en promotie, hospitality en winkelactivatie. Hierdoor zijn zij in staat om merken een menselijk gezicht te geven.

Wanneer je aan de slag gaat bij onze opdrachtgever (een bekende supermarktketen), kom je terecht in een open en transparante omgeving. Er wordt op een eerlijke manier met elkaar gecommuniceerd en iedereen wordt gemotiveerd om zijn/haar input te geven. Daarnaast kun je in deze baan veel leren en kun je wanneer het project is afgelopen eventueel de overstap maken naar andere merken!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Merchandiser ben je verantwoordelijk voor het bezoeken van de winkels, het ombouwen van de winkelschappen, het plaatsen van displays of het ophangen van ander promotiemateriaal. Wekelijks stippelt de fieldmanager een route uit met de winkels die jij die dag gaat bezoeken, een veelzijdige functie met veel vrijheid dus! Past displaymateriaal niet of staat het beter op een andere plek in de winkel? Laat dit weten aan jouw fieldmanager en wellicht kan het displayplan worden aangepast. Er is dus ook ruimte voor eigen input!

Voordat je alleen op pad gaat volg je eerst een inloopweek. Tijdens de inloopweek worden alle ins- en outs over de verschillende A-merken behandeld en word je helemaal klaar gestoomd om het werk zelfstandig uit te voeren.

Gezocht profiel:

Wat krijg je hiervoor terug?