Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is actief in de vastgoedbranche. Het is een jong en dynamisch bedrijf, gevestigd in het centrum van Den Haag. Sinds 2011 is het voor de meeste woningen en bedrijfspanden verplicht om een Energielabel te hebben. Onze opdrachtgever ontzorgt in dit proces en heeft zich gespecialiseerd in het afgeven van Energielabels en Maatwerk advies voor woningen en bedrijfspanden. Werken bij onze opdrachtgever betekent werken bij een leuk, gezellig en hip bedrijf!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Office Manager heb je een veelzijdig taakpakket. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle klanten, zowel telefonisch als per mail. Je staat klanten beleefd en klantvriendelijk te woord en voorziet hen van informatie. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inplannen van afspraken voor de buitendienst. Dit kan met particulieren zijn, maar ook met makelaarskantoren. Dit weet jij iedere dag weer op de meest efficiënte manier te doen, zodat alles soepel verloopt.

Verder vallen onder jouw dagelijkse werkzaamheden het bestellen van kantoorbenodigdheden en boodschappen doen. Daarnaast zal jij ook als Personal Assistant van de eigenaar verschillende taken uitvoeren. Een zeer veelzijdige en uitdagende functie dus voor een echte duizendpoot. Dit alles ga je doen met een team van harde werkers die ook ruimte maken voor een lolletje.

Gezocht profiel:

Wat krijg je hiervoor terug?