Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een innovatief vastgoedbedrijf met veel ervaring in (leegstand)beheer. Zij werken samen met onder meer vastgoedbeheerders, gemeenten en woningcorporaties. Voor hun klanten nemen zij de zorg van vastgoed volledig uit handen. Zij denken mee met hun klanten over de mogelijkheden en ontwikkelen/realiseren concepten op maat.

Wanneer je bij onze opdrachtgever aan de slag gaat, kom je terecht in een informeel team. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en je krijgt de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast staat er elke dag lekkere lunch voor je klaar, en ga je werken in een mooi kantoor aan de grachten van Den Haag inclusief bootje!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als financieel administratief medewerker heb je een veelzijdige functie. Je bent verantwoordelijk voor het controleren van facturen en klaarzetten van betalingen. Je bereidt afrekeningen en de btw afdracht voor en je onderhoudt nauw contact met de accountant. Ook houd je je bezig met het incasseren van de huur en pak je het debiteurenbeheer op. Daarnaast stel je huurovereenkomsten voor nieuwe huurders op en sta je in contact met huurders om eventuele vragen te beantwoorden. Een zeer uiteenlopende functie dus!

Gezocht profiel:

Wat krijg je hiervoor terug?