Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Customer Experience Representative ben jij het aanspreekpunt voor klanten en consumenten die in aanraking komen met het nieuwe product. Je bouwt een goede band op met je klanten (B2B) en geeft hen alle informatie die ze nodig hebben over het nieuwe product, bijvoorbeeld door het geven van trainingen. Je denkt met hen mee over strategieën en zorgt ervoor dat zij ook aandacht besteden aan de aftersales en het bieden van de juiste service. Daarnaast sta je ook rechtstreeks in contact met de consumenten die het product hebben gekocht. Je vraagt naar hun ervaringen, geeft waar nodig nog extra uitleg en plant contactmomenten in. Wanneer een consument hulp nodig hebt, zorg jij ervoor dat zij die zo snel mogelijk krijgen. Ook sta je in contact met consumenten die interesse hebben, maar het product nog niet hebben gekocht. Jij voorziet hen van informatie en wanneer ze enthousiast zijn, begeleid je ze bij de aankoop.

Met je manager en collega’s bouw je samen een commercieel plan voor de stad. Binnen je team bestaat een open sfeer om met creativiteit en eigen ideeën bij te dragen hoe je individueel en als team het beste kan opereren om tot resultaat te komen. Jullie hebben meetings op locatie, denk hierbij aan lunchrooms of ergens borrelen in een café. Ook blijf je (na je inwerktraject op het hoofdkantoor in Antwerpen) persoonlijk gecoacht worden. Zo heb je de ideale basis voor de verdere ontwikkeling van je loopbaan bij dit internationale bedrijf.

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is één van de grootste bedrijven binnen de FMCG. Zij ontwikkelen op een innovatie manier nieuwe producten. die zij vervolgens groots in de markt brengen. Werken bij onze opdrachtgever betekent werken in één van de grootste organisaties ter wereld! Je krijgt volop (internationale) doorgroeimogelijkheden en wordt goed begeleid gedurende je carrière.

Gezocht profiel:

Wat krijg je hiervoor terug?