Automatisering / Internet, Communicatie, ICT

Customer Experience Medewerker

Solliciteer met account Solliciteer zonder account

Customer Experience Medewerker

Voor onze opdrachtgever, een snelgroeiende dienstverlener gespecialiseerd in telecom, internet, IT en VoIP, zijn wij op zoek naar een Customer Experience Medewerker! Binnen deze functie ben jij verantwoordelijk voor het invoeren van contracten in verschillende systemen, het versturen van de bestelde producten en het beantwoorden van vragen per e-mail of telefoon. Sta je aan het begin van je carrière, of heb je al enkele jaren ervaring en zou je graag bij een snelgroeiend bedrijf willen werken? Lees dan snel verder!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een innovatieve en snelgroeiende telecomorganisatie gevestigd in Amsterdam. Zij vinden het belangrijk om ook de mkb-bedrijven een totaaloplossing te kunnen bieden op het gebied van telefonie, internet, IT en VoIP. Klanten van onze opdrachtgever kiezen hen dan ook vanwege betrouwbaarheid, persoonlijk contact en kwaliteit.

Werken bij onze opdrachtgever betekent werken in een leuke en informele omgeving. Je bent onderdeel van een leuk en ondernemend team dat samen doelen wilt behalen. Er heerst een prettige werksfeer, en ook buiten werktijd worden er leuke uitjes georganiseerd. Als Customer Experience Medewerker krijg je ook volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen.

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Customer Experience Medewerker heb jij een zeer afwisselende functie. Je staat dagelijks met verschillende klanten in contact en beantwoordt vragen over onder meer het bestellen van een nieuwe simkaart en de functionaliteit van de verschillende producten. Ook help jij hen met vragen over lopende abonnementen en facturen. Daarnaast stel jij eenmalige (credit)facturen op en brengt de klanten hiervan op de hoogte. Wat ook tot jouw takenpakket behoort is het begeleiden van nieuwe klanten en het invoeren van contracten in verschillende systemen. Jij bent een echte troubleshooter en om escalatie te voorkomen, coördineer jij ook samen met de tweede- en derdelijns supportmedewerkers storingen die zich binnen de organisatie kunnen voordoen.

Als Customer Experience Medewerker werk jij nauw samen met een vaste accountmanager en tweedelijns supportmedewerkers. Door het bieden van een optimale service zijn jullie samen verantwoordelijk voor een ultieme beleving voor de klanten.

Gezocht profiel:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • 40 uur per week beschikbaar;
  • Ervaring met klantcontact;
  • Nauwkeurig en klantvriendelijk;
  • Communicatief vaardig in het Nederlands en Engels.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken in een ondernemende en snelgroeiende organisatie;
  • Direct een contract bij de opdrachtgever;
  • Leuke collega's;
  • Salaris tussen de €2400-2600;
  • Mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen!

Solliciteer met account Solliciteer zonder account

Je moet ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Amsterdam
Functie
Automatisering / Internet, Communicatie, ICT
Tijd
Fulltime
Niveau
HBO/WO
Categorie
Startersfunctie, Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Wij werken voor
Onder voorbehoud van alle rechten © 2019. Student Select B.V