Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een jonge en snelgroeiende payrollorganisatie gevestigd in Amsterdam. Zij vinden het belangrijk om kwaliteit te leveren. Klanten van onze opdrachtgever kiezen hen dan ook vanwege de betrouwbaarheid, de zeer goede service en de flexibele werkwijze. Werken bij onze opdrachtgever betekent werken in een team met een open en informele werksfeer!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Cliënt Support medewerker heb je een zeer uitdagende en afwisselende functie. Dagelijks adviseer je klanten en werknemers in uiteenlopende kwesties. Vragen met betrekking tot wet- en regelgeving, cao's, inlenersbeloning, ADV en ziekte komen regelmatig voorbij. Omdat je klanten uit verschillende branches adviseert, zullen je antwoorden bij dezelfde vragen altijd anders zijn. Daarnaast ben je onder meer verantwoordelijk voor het maken van contracten, het controleren van de automatische urenverwerking, het maken van correcties en het uitdraaien van rapportages, die je vervolgens deelt met je klanten.

Voordat je aan de slag gaat, krijg je eerst een uitgebreid inwerktraject waarin je meer leert over bijvoorbeeld de verschillende uitzend cao's, de verschillende (nieuwe) systemen en de salarisverwerking/loonstroken. Een zeer veelzijdige functie dus waarin je veel kunt leren!

Gezocht profiel:

Wat krijg je hiervoor terug?